HTML

S. O. N. - See Or Not

film kritika előzetes trailer poszter

Friss topikok

  • Beyonder: Érdekes könyvnek tűnik, a Wrestler párhuzam mondjuk talán önkényes egy kicsit. Rourke karaktere eg... (2009.08.23. 21:14) Könyvkritika: Csíkszentmihályi Mihály: Flow - Az áramlat
  • clay: A Ha eljön Joe Blacket soha nem volt türelmem végignézni, de a Pillangó-hatás bejött, igaz még gim... (2009.03.31. 05:10) Top Of 2008
  • grabovsky: egyetértek, én is úgy érzem h túl sok mindent zsúfoltak bele. harvey dent megérdemelt volna egy új... (2008.08.21. 13:59) A sötét lovag (The Dark Knight)
  • clay: Kösz a dicséretet! :) Ha jól emlékszem elég hamar kiderül a tragédia, azért nem éreztem akkora spo... (2008.08.06. 22:47) In Bruges
  • VVega: A legnagyobb klisé Scully egész történetvonulata. Ezt a kórházas cuccot már tíz évvel ezelőtt is c... (2008.08.05. 10:10) X-akták: Hinni akarok (X-Files: I Want To Belive)

Kategóriák

Sziget special, 4. nap

2008.08.17. 16:17 :: clay

Számomra ez a nap volt a hét mélypontja. Egyszerűen nem ment a bulizás: hideg volt, fáztam, fáradt voltam, nem voltak olyan programok, amik egy kicsit is felpörgettek volna. Szóval az egész nem működött, ezért ez a bejegyzés most rövidebb lesz.

Azért ez az este is szolgált egy élménnyel, mert R.E.M. koncerten beengedtek fotózni az első sorba, a kordonok elé, és hihetetlen érzés volt egy ekkora koncertnél karnyújtásnyira lenni a zenekartól. Mondjuk a képek, amiket készítettem felvállalhatatlanok lettek, digitális géppel próbálkoztam, és nem igazán bírta a bemozdulást. Kicsit kínos is volt, hogy körülöttem mindenkinek ránézésre másfél milliós gépe van, én meg ezzel szarakodok.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Előtte még voltunk Serj Tankian, a System Of A Down frontemberének koncertjén, és valami elképesztő hangja van a srácnak. Mondjuk sajnáltam, hogy nem a Systemmel jött (tényleg, fogalmam nincs, hogy most mi van velük, feloszlottak-e, vagy ilyesmi), de azért így is ütött.

Utána még benéztünk a Party Arénába, ami baromi látványosan van megcsinálva, brutális fényekkel meg minden, de attól még ez az elektronikus dübörgés továbbra sem lesz az én világom.

Körübelül ez minden amit a tegnapi napról elmondhatok. Majd ma durvább lesz, nagyon zsír fellépőkkel és utolsó nap miatti reggelig való partyzással...

Szólj hozzá!

Címkék: blog sziget2008

A bejegyzés trackback címe:

https://seeornot.blog.hu/api/trackback/id/tr72619939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása